فایل:Elbit Systems logo.svg

Page contents not supported in other languages.
ویکی‌پدیادان، آچیق بیلیک‌لیک‌دن

فایلین اصلی(SVG فایلی، ۱٬۰۲۴ × ۳۶۱ پیکسئل، فایلین اؤلچوسو: ۶ کیلوبایت)

بو فایل ویکی‌انبار-دن‌دیر و آیری پروژه‌ده ایستیفاده اولماق امکانی وار. اونون باره‌سینده اولان شرح فایلین شرح صحیفه‌سی آشاغیدا گوستریلیب.

قیساسی

آچیقلاما
Deutsch: Logo von Elbit Systems
قایناق
یازار نامعلومUnknown author
Remarks
InfoField
Deutsch: Quelle konvertiert von Marsupilami

لیسانس

Public domain این تصویر سادهٔ هندسی فاقد شرایط لازم برای حق‌تکثیر است و بنابراین در مالکیت عمومی است، به این خاطر که شامل اطلاعاتی است که ویژگی‌های متداولی هستند و مبتکر اصلی ندارند.
Heptagon
Heptagon
Trademarked این اثر حاوی مطالبی است که امکان دارد در یک یا چند حوزه از قوانین نشانه تجاری مشمول این قوانین شود. قبل از استفاده از این اثر، ابتدا اطمینان حاصل کنید برای شرایطی که شما قصد بهره برداری دارید تحت قوانین نامبرده شده،حق استفاده از این اثر را دارید. شما شخصاٌ مسئول عدم تجاوز از حقوق این نشانه تجاری هستید. لطفاٌ صفحه تکذیب‌نامهٔ عمومی ما را مطالعه فرمایید. استفاده از این نشانه تجاری، دلالت بر تائید دارنده اثر بوسیله ویکی کامانز و بنیاد ویکی‌مدیا نیست، و نه بالعکس.
این برچست وضعیت حق تکثیر اثر ضمیمه شده را مشخص نمی‌کند. یک برچسپ معمولی همچنان مورد نیاز است. Commons:Licensing را برای کسب اطلاعات مشاهده فرمایید.
هنگامی که آرم تغییر می کند ، لطفاً این پرونده را بازنویسی کنید بازنویسی نکنید ، اما آرم جدید را با نام متفاوت بارگذاری کنید و آن را برای تاریخ نگه دارید!

اورجینال یوکلمه گونده‌لیگی

Transferred from de.wikipedia to Commons by Wdwdbot using script bot_filetrans.pl (r122M).

صفحهٔ اصلی توضیحات اینجابود. همهٔ نام‌های کاربر زیر به de.wikipedia اشاره دارند.
  • 2022-03-27 19:04:39 Marsupilami (6504 Bytes) {{Information |Beschreibung = Logo von [[Elbit Systems]] |Quelle = * Vektordaten: https://elbitsystems.com/media/PublicSecurity.pdf * Farbinfo: https://elbitsystems.com/wp-content/themes/anova_blank/assets/images/logo.png |Urheber = unbekannt |Datum = |Genehmigung = |Andere Versionen = |Anmerkungen = Quelle konvertiert von [[Benutzer:Marsupilami|Marsupilami]] {{Logo-Geschichte}} }} {{Vorlage:Bild-PD-Schöpfungshöhe}} {{Vorlage:Logo}} [[Kategorie:D…

عنوان

شرحی یک‌خطی از محتوای این فایل اضافه کنید

آیتم‌هایی که در این پرونده نمایش داده شده‌اند

توصیف‌ها فارسی

image/svg+xml

فايل گئچمیشی

فايلین اول‌کی وئرسیياسینی گؤرمک اۆچون گۆن/تاریخ بؤلمه‌سینده‌کی تاریخلری تێقلايین.

تاریخ/واختکیچیک عکساؤلچولرایشلدنباخیش
ایندیکی‏۴ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۳۸‏۴ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۳۸ تاریخینده‌کی سۆروموندن کیچیک گؤرونتوسو۱٬۰۲۴ در ۳۶۱ (۶ کیلوبایت)WdwdbotBot Move: Original uploader of this revision (#1) was Marsupilami at de.wikipedia

آشاغیداکی صحیفه بو فایلا باغلانیر

فایلین باشاباش ایشلنیلمه‌سی

بو فایل آشاغی داکی آیری ویکی لرده ایشلَنیر:

مِتابیلگی‌لر