فایل:Nelson Rodrigues signature.gif

Page contents not supported in other languages.
ویکی‌پدیادان، آچیق بیلیک‌لیک‌دن

Nelson_Rodrigues_signature.gif(۳۰۰ × ۱۰۰ پیکسل, فایل اؤلچوسو: ۵ کیلوبایت, MIME نوعو: image/gif)

بو فایل ویکی‌انبار-دن‌دیر و آیری پروژه‌ده ایستیفاده اولماق امکانی وار. اونون باره‌سینده اولان شرح فایلین شرح صحیفه‌سی آشاغیدا گوستریلیب.

قیساسی

آچیقلاما
English: Nelson Rodrigues signature. Nelson Rodrigues was a Brazilian dramaturgist, journalist and novelist.
قایناق São Paulo state archives
یازار Nelson Rodrigues


Public domain
این تصویر از متن فاقد شرایط لازم برای حق تکثیر است و بنابراین در مالکیت عمومی قرار دارد، به این دلیل که شامل اطلاعاتی است که به صورت مشترک بدون خلاقیت کافی مؤلف آن هستند. حقایق، داده‌ها و اطلاعات غیر اصل در خط تایپ عمومی یا دست خط ساده و اشکال سادهٔ هندسی با حق تکثیر محافظت نمی‌شوند. توجه: این الگو به طور عمومی به عکس نثر یا سایر متن‌های خلاقانه که به اندازهٔ کافی بلند هستند که واجد شرایط حق تکثیر باشند، بکار نمی‌رود.

لیسانس

این پرونده فاقد شرایط لازم برای حق تکثیر است و بنابراین در مالکیت عمومی قرار دارد، به این دلیل که شامل اطلاعاتی است که دارای مالکیت مشترک بوده و مؤلف اولیهٔ اصلی ندارد.

فايل گئچمیشی

فايلین اول‌کی وئرسیياسینی گؤرمک اۆچون گۆن/تاریخ بؤلمه‌سینده‌کی تاریخلری تێقلايین.

تاریخ/واختکیچیک عکساؤلچولرایشلدنباخیش
ایندیکی‏۲۴ اوْکتوبر ۲۰۱۲، ساعت ۱۸:۵۸‏۲۴ اوْکتوبر ۲۰۱۲، ساعت ۱۸:۵۸ تاریخینده‌کی سۆروموندن کیچیک گؤرونتوسو۳۰۰ در ۱۰۰ (۵ کیلوبایت)Rudolf.hellmuth{{subst:Upload marker added by en.wp UW}} {{Information |Description = {{en|Nelson Rodrigues signature. Nelson Rodrigues was a Brazilian dramaturgist, journalist and novelist.}} |Source = São Paulo state archives |Author = Nelson Rodrigues }} {{PD-t...

آشاغیداکی صحیفه بو فایلا باغلانیر

فایلین باشاباش ایشلنیلمه‌سی

بو فایل آشاغی داکی آیری ویکی لرده ایشلَنیر: