فایل:Subwaysandwich.jpg

Page contents not supported in other languages.
ویکی‌پدیادان، آچیق بیلیک‌لیک‌دن

Subwaysandwich.jpg(۵۸۶ × ۴۵۹ پیکسل, فایل اؤلچوسو: ۳۸۲ کیلوبایت, MIME نوعو: image/jpeg)

بو فایل ویکی‌انبار-دن‌دیر و آیری پروژه‌ده ایستیفاده اولماق امکانی وار. اونون باره‌سینده اولان شرح فایلین شرح صحیفه‌سی آشاغیدا گوستریلیب.

قیساسی

آچیقلاما
English: A SUBWAY Club 6" sandwich.
قایناق یوکله‌یه‌نین اؤز ایشی
یازار Cxshawx
مختصات دوربین۳۱° ۵۴′ ۰۰٫۶″ N, ۹۶° ۴۳′ ۰۱٫۲″ W Kartographer map based on OpenStreetMap.محل قرارگیری این نگاره و سایر نگاره‌ها در: نقشهٔ شهری بازinfo

لیسانس

Public domain من، دارنده حق تکثیر این اثر، این اثر را به مالکیت عمومی منتشر می‌کنم. این قابل اجرا در تمام نقاط جهان است.
در برخی از کشورها ممکن است به صورت قانونی این امکان‌پذیر نباشد؛ اگر چنین است:
من اجازهٔ استفاده از این اثر را برای هر مقصودی، بدون هیچ‌گونه شرایطی می‌دهم، تا وقتی که این شرایط توسط قانون مستلزم نشده باشد.
Trademarked این اثر حاوی مطالبی است که امکان دارد در یک یا چند حوزه از قوانین نشانه تجاری مشمول این قوانین شود. قبل از استفاده از این اثر، ابتدا اطمینان حاصل کنید برای شرایطی که شما قصد بهره برداری دارید تحت قوانین نامبرده شده،حق استفاده از این اثر را دارید. شما شخصاٌ مسئول عدم تجاوز از حقوق این نشانه تجاری هستید. لطفاٌ صفحه تکذیب‌نامهٔ عمومی ما را مطالعه فرمایید. استفاده از این نشانه تجاری، دلالت بر تائید دارنده اثر بوسیله ویکی کامانز و بنیاد ویکی‌مدیا نیست، و نه بالعکس.
این برچست وضعیت حق تکثیر اثر ضمیمه شده را مشخص نمی‌کند. یک برچسپ معمولی همچنان مورد نیاز است. Commons:Licensing را برای کسب اطلاعات مشاهده فرمایید.

Note: this image contains trademark copy and should only be used with an additional free use statement

عنوان

شرحی یک‌خطی از محتوای این فایل اضافه کنید

آیتم‌هایی که در این پرونده نمایش داده شده‌اند

توصیف‌ها فارسی

این خصوصیت مقداری دارد اما نامشخص است.

31°54'0.601"N, 96°43'1.200"W

source of file انگلیسی

فايل گئچمیشی

فايلین اول‌کی وئرسیياسینی گؤرمک اۆچون گۆن/تاریخ بؤلمه‌سینده‌کی تاریخلری تێقلايین.

تاریخ/واختکیچیک عکساؤلچولرایشلدنباخیش
ایندیکی‏۱۴ مارس ۲۰۱۲، ساعت ۱۸:۳۳‏۱۴ مارس ۲۰۱۲، ساعت ۱۸:۳۳ تاریخینده‌کی سۆروموندن کیچیک گؤرونتوسو۵۸۶ در ۴۵۹ (۳۸۲ کیلوبایت)Amada44color cor
‏۱۴ فوریه ۲۰۱۰، ساعت ۰۶:۱۱‏۱۴ فوریه ۲۰۱۰، ساعت ۰۶:۱۱ تاریخینده‌کی سۆروموندن کیچیک گؤرونتوسو۵۸۶ در ۴۵۹ (۱۷۵ کیلوبایت)Cxshawx{{Information |Description={{en|1=A SUBWAY Club 6" sandwich.}} |Source={{own}} |Author=Cxshawx |Date= |Permission= |other_versions= }}

آشاغیداکی صحیفه بو فایلا باغلانیر

فایلین باشاباش ایشلنیلمه‌سی

بو فایل آشاغی داکی آیری ویکی لرده ایشلَنیر:

مِتابیلگی‌لر