فایل:Wang Anshi.jpg

Page contents not supported in other languages.
ویکی‌پدیادان، آچیق بیلیک‌لیک‌دن

فایلین اصلی(۱٬۵۰۰ × ۲٬۰۱۱ پیکسل, فایل اؤلچوسو: ۱٫۷ مگابایت, MIME نوعو: image/jpeg)

بو فایل ویکی‌انبار-دن‌دیر و آیری پروژه‌ده ایستیفاده اولماق امکانی وار. اونون باره‌سینده اولان شرح فایلین شرح صحیفه‌سی آشاغیدا گوستریلیب.

قیساسی

آچیقلاما
中文:王安石
English: Wang Anshi
تاریخ تانینمامیش تاریخ
Unknown date
قایناق 中国历代人物图库》,原件藏台北故宫博物院,清宫旧藏。
یازار نامعلومUnknown author

لیسانس

این اثر هنری دوبعدی که در این نگاره دیده می‌شود بخاطر تاریخ درگذشت پدیدآورنده آن یا تاریخ انتشارش هم‌اکنون در سراسر جهان در مالکیت عمومی قرار دارد و استفاده از آن آزاد است.
Public domain
این اثر در ایالات متحده آمریکا در مالکیت عمومی قرار دارد به این دلیل که قبل از ۱ ژانویهٔ ۱۹۲۹ منتشر یا در ادارهٔ حق تکثیر آمریکا ثبت شده‌است.

آثار ماکلیت عمومی می‌بایست خارج از حق تکثیر هم در آمریکا و هم در کشور مبدأ اثر باشند تا بتوانند در ویکی‌انبار قرار بگیرند. اگر اثر، اثر ایالات متحده آمریکا نباشد، پرونده می‌بایست یک برچسپ حق تکثیر اضافی داشته باشند که وضعیت حق تکثیر را در کشور مبدأ مشخص کند.
بنابراین تکثیر آن در ایالات متحده آمریکا، آلمان و بسیاری کشورهای دیگر آزاد است.

فايل گئچمیشی

فايلین اول‌کی وئرسیياسینی گؤرمک اۆچون گۆن/تاریخ بؤلمه‌سینده‌کی تاریخلری تێقلايین.

تاریخ/واختکیچیک عکساؤلچولرایشلدنباخیش
ایندیکی‏۸ نوْوامبر ۲۰۱۶، ساعت ۲۳:۳۴‏۸ نوْوامبر ۲۰۱۶، ساعت ۲۳:۳۴ تاریخینده‌کی سۆروموندن کیچیک گؤرونتوسو۱٬۵۰۰ در ۲٬۰۱۱ (۱٫۷ مگابایت)Liuyao《中国历代人物图库》 http://diglweb.zjlib.cn:8081/zjtsg/mingren/cypicxl.jsp?searchword=%C3%FB%C8%CB%B1%E0%BA%C5%3D5095&channelid=91693&record=8 原件藏台北故宫博物院,清宫旧藏。
‏۶ ژوئن ۲۰۰۵، ساعت ۱۷:۵۷‏۶ ژوئن ۲۰۰۵، ساعت ۱۷:۵۷ تاریخینده‌کی سۆروموندن کیچیک گؤرونتوسو۲۳۷ در ۳۲۸ (۸۶ کیلوبایت)Shizhaoscan from 《社会历史博物馆》 ISBN 7-5347-1397-8 王安石

آشاغیداکی صحیفه بو فایلا باغلانیر

فایلین باشاباش ایشلنیلمه‌سی

بو فایل آشاغی داکی آیری ویکی لرده ایشلَنیر:

بو فایلینسراسری ایستفاده لرینه باخین.

مِتابیلگی‌لر