فایل:Washjeff shield old.svg

Page contents not supported in other languages.
ویکی‌پدیادان، آچیق بیلیک‌لیک‌دن

فایلین اصلی(SVG فایلی، ۲۸۰ × ۳۳۰ پیکسئل، فایلین اؤلچوسو: ۵ کیلوبایت)

بو فایل ویکی‌انبار-دن‌دیر و آیری پروژه‌ده ایستیفاده اولماق امکانی وار. اونون باره‌سینده اولان شرح فایلین شرح صحیفه‌سی آشاغیدا گوستریلیب.

آچیقلاما
English: A shield image used by Washington & Jefferson College, a circle with the letters "W&J" in script. THis version is not currently used by the college.
تاریخ (UTC)
قایناق
یازار
آیری نوسخه‌لر


این یک عکس دستکاری شده است به این معنی که به صورت دیجیتالی از نسخهٔ اصلی تغییر یافته‌است. تغییرها: Vectorized. اصل آن را می‌توان در اینجا مشاهده کرد: Washjeff shield old.png. تغییرها توسط Quibik انجام شده‌است.

Insignia این تصویر یک پرچم، یک نشان ملی، یک مهر یا یک نشان رسمی را نشان می‌دهد. استفاده از چنین نشانه‌هایی در بسیاری از کشورها محدود است. این محدودیت‌ها مستفل از وضعیت حق تکثیر است.
Public domain
Public domain
این پروندهٔ رسانه‌ای در ایالات متحده در مالکیت عمومی قرار دارد. این دربارهٔ آثار ایالات متحده که حق‌تکثیرشان باطل شده است صدق می‌کند؛ اغلب به این دلیل که اولین انتشارشان قبل از ۱ ژانویهٔ ۱۹۲۹ روی داده است. برای توضیحات بیش‌تر این صفحه را ببینید.

United States
United States
ممکن است این نگاره در خارج از ایالات متحده در مالکیت عمومی نباشد؛ این مسئله به‌خصوص دربارهٔ کشورها و مناطقی که قانون مدت کوتاه‌تر را برای آثار ایالات متحدهٔ آمریکا اعمال نمی‌کنند، همچون کانادا، چین (به جز هنگ‌کنگ و ماکائو)، آلمان، مکیزیک، و سوئیس صدق می‌کند. آفریننده و سال انتشار اطلاعات ضروری هستند و باید ارائه شوند. برای جزئیات بیش‌تر، ویکی‌پدیا:مالکیت عمومی و ویکی‌پدیا:حق تکثیر را ببینید.
Public domain
این تصویر از متن فاقد شرایط لازم برای حق تکثیر است و بنابراین در مالکیت عمومی قرار دارد، به این دلیل که شامل اطلاعاتی است که به صورت مشترک بدون خلاقیت کافی مؤلف آن هستند. حقایق، داده‌ها و اطلاعات غیر اصل در خط تایپ عمومی یا دست خط ساده و اشکال سادهٔ هندسی با حق تکثیر محافظت نمی‌شوند. توجه: این الگو به طور عمومی به عکس نثر یا سایر متن‌های خلاقانه که به اندازهٔ کافی بلند هستند که واجد شرایط حق تکثیر باشند، بکار نمی‌رود.

اورجینال یوکلمه گونده‌لیگی

This image is a derivative work of the following images:

  • File:Washjeff_shield_old.png licensed with PD-US, PD-text
    • 2010-06-11T13:06:46Z Quibik 95x111 (6983 Bytes) Removed the 'X', cleared the background and cropped.
    • 2010-06-10T18:46:54Z GrapedApe 111x113 (6166 Bytes) {{Information |Description={{en|A former text shield used by {{w|Washington & Jefferson College}}, a circle with the letters "W&J" in script.}} |Source=[http://www.washjeff.edu/uploadedImages/External_Relations/For_the_Media/

Uploaded with derivativeFX

عنوان

شرحی یک‌خطی از محتوای این فایل اضافه کنید

آیتم‌هایی که در این پرونده نمایش داده شده‌اند

توصیف‌ها فارسی

۱۲ ژوئن 2010

فايل گئچمیشی

فايلین اول‌کی وئرسیياسینی گؤرمک اۆچون گۆن/تاریخ بؤلمه‌سینده‌کی تاریخلری تێقلايین.

تاریخ/واختکیچیک عکساؤلچولرایشلدنباخیش
ایندیکی‏۱۳ ژوئن ۲۰۱۰، ساعت ۱۳:۰۲‏۱۳ ژوئن ۲۰۱۰، ساعت ۱۳:۰۲ تاریخینده‌کی سۆروموندن کیچیک گؤرونتوسو۲۸۰ در ۳۳۰ (۵ کیلوبایت)QuibikMade the shield symmetric and the border even.
‏۱۲ ژوئن ۲۰۱۰، ساعت ۱۲:۳۱‏۱۲ ژوئن ۲۰۱۰، ساعت ۱۲:۳۱ تاریخینده‌کی سۆروموندن کیچیک گؤرونتوسو۲۸۲ در ۳۳۰ (۵ کیلوبایت)Quibik{{Information |Description={{en|A shield image used by {{w|Washington & Jefferson College}}, a circle with the letters "W&J" in script. THis version is not currently used by the college.}} |Source=*File:Washjeff_shield_old.png |Date=2010-06-12 12:3

آشاغیداکی صحیفه بو فایلا باغلانیر